czwartek, 31 lipca 2014

World of Warcraft gra łącząca miliony player`ów z całego świata!

World of Warcraft gra łącząca miliony player`ów z całego świata!


 Minęło zaledwie kilka lat od czasu wydarzeń znanych z WarCrafta III: The Frozen Throne.  Mimo zażegnania minionych konfliktów świat Azeroth wcale nie zaznał spokoju.  W przekór staraniom zmęczonych już nieustanną walką zaś pragnących spokoju mieszkańców, w horyzoncie pojawiły się nowe zagrożenia.
  

Na Azeroth uformowały się dwie zwalczające się grupy: Sojusz, na skład którego wchodzą przedstawiciele ras: Ludzi, Krasnoludów, Nocnych Elfów oraz Gnomów.  W przeciwko nim stanęła i Horda skupiająca Orków, Taurenów, Nieumarłych oraz Trolli.
 Świat World of WarCraft  na całości zamieszkały, począwszy od zimnych lodowych pustyń Winterspring,  po duszną dżunglę Stranglethorn.  W obszarach tych występują zarówno istoty inteligentne, jak zaś takie, którym rzeczonej inteligencji niestety brakuje.  Dopiero od nas zależy to, kim także staniemy.  Możliwości  kupa. . .
 Człowieka lubujące nutkę tajemniczości, klimaty nocy zaś otaczającą wszystkich przyrodę wybiorą najprawdopodobniej przedstawiciela rasy Nocnych Elfów zamieszkujących mistyczne lasy Kalidaru.  

 Należy tutaj pamiętać jednak o tym,  Nocnym Elfom strasznie trudno nawiązać jest kontakt z przedstawicielami innych ras ze względu na wyższość jaką na stosunku do nich odczuwają.
 ZKhan Modan pochodzą natomiast potężne zaś harde Krasnoludy, które przez wiele lat zamieszkiwania gór ich ojczyzny wyuczyły się niemal do perfekcji fachu kowalskiego.  Ich dość skromny wzrost nie przeszkadza wcale na dzierżeniu potężnych zaś śmiercionośnych toporów.  Strategię ich walki cechuje forma defensywna - ich twierdze jest praktycznie nie po zdobycia.  Szczególną renomą wśród pozostałych ras cieszą także precyzyjni strzelcy oraz gryfi jeźdźcy wywodzący także właśnie z rodu Krasnoludów.


Przewijający się człon Hordy stanowi i nikt inny, jaki zielono skórzy Orkowie.  Na przeszłości ich umysły opętane były przez potężne moce Płonącego Legionu, jednakże teraz Orkowie kierują także swoim własnym rozsądkiem.  Stali także uduchowionymi istotami, które nie utraciły jednak swojej mocy zaś potęgi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz