czwartek, 31 lipca 2014

Settlers czyli klasyczna fabuła połączona z nie tuzinkową strategią!

Settlers czyli klasyczna fabuła połączona z nie tuzinkową strategią!


The Settlers III dopiero zz sukcesemz powodzeniempomyślnie pozoru przypomina klasyczną strategię czasu rzeczywistego.  Producentom gry udało także stworzyć bardzo rozbudowany symulator rozwoju gospodarczego, na którym aspekt militarny  choć istotny  ustępuje ekonomicznemu.  Dzieło studia Blue Byte Software odznacza także przy tym komiksową stylistyką zaś sporym poczuciem humoru.
 Akcja The Settlers III rozgrywa także na czasach starożytnych.  Fabuła gry nie należy po w pierwszym rzędzie skomplikowanych.  


 Jej początek stanowi wyzwanie,a potem jakie Stwórca powierzył trzem bóstwom a potem– Horusowi,a potem Jupiterowi zaś Ch'ih-Yu. a potem Każdy zz sukcesemz powodzeniempomyślnie nich ma znaleźć na swoim ludzie przywódcę, który poprowadzi współplemieńców do rozwoju i dominacji nad światem.  Na przeciwnym razie wszystko ulegnie unicestwieniu.
 Gracz przejmuje potęgę jednego zz sukcesemz powodzeniempomyślnie liderów.  Wybierając spośród trzech dostępnych na grze nacji  Egipcjan, Rzymian lub Azjatów musi pokierować rozwojem swojej cywilizacji zaś pokonać rywalizujące plemiona.  Nie  to łatwe zadanie, zważywszy że cywilizację trzeba budować od podstaw.  Na grze występuje na 110 różnych budynków, pełniących rozmaite funkcje.  


Ponadto członkowie każdej nacji mogą specjalizować także na 30 profesjach.  Dodając po tego, że na rzecz prawidłowego rozwoju cywilizacji potrzeba nie tylko zapasów żywności ale też odpowiednich surowców, tworzy to skomplikowaną sieć połączeń gospodarczych.
 Każda zz sukcesemz powodzeniempomyślnie występujących na grze nacji odznacza się odmiennym a także odrębnymi cechami charakteru.  Poprowadzenie jej po zwycięstwa nastręcza więc innej taktyki.
 Aspekt militarny pojawia także na The Settlers III jako pokłosie efektywności ekonomicznej.  Po stworzenia armii trzeba szeregu wyspecjalizowanych budynków, zaopatrywanych na przetworzone surowce (np.  Stal).  Wojska dzielą się w trzy rodzaje jednostek  łuczników, mieczników zaś włóczników.  Wszelki skuteczny  przeciw konkretnemu przeciwnikowi.  Poszczególne cywilizacje mogą ponadto uruchamiać własne machiny wojenne (katapulty, balisty lub armaty).  Prowadzenie działań militarnych umożliwia podbój sąsiednich terenów, jednak ważniejsze od działań ofensywnych często okazuje także zapewnienie prawidłowiej ochrony własnym ziemiom.
 Na odróżnieniu od wcześniejszych odsłon serii świat The Settlers III okryty  tzw.  mgłą wojny, pod której osłoną mogą bez wiedzy gracza przemieszczać także wrogie osoby która.  

 Duże znaczenie ma więc eksploracja terenu natomiast inicjatywę szpiegowska.
 Charakterystyczną cechę rozgrywki na The Settlers III  jej niepowtarzalność.  Na praktyce bardzo trudno ukończyć misję na ten sam sposób.
 Inscenizacja audio-wizualna gry stoi w wysokim poziomie.  Na The Settlers III podobać mogą się przede wszystkim komiksowa stylizacja zaś płynne animacje postaci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz