środa, 30 lipca 2014

Rappelz prezentuje świat podzielony przez trzy rasy, które muszą ze sobą współistnieć.

Rappelz prezentuje świat podzielony przez trzy rasy, które muszą ze sobą współistnieć.


 Świat gry zamieszkują trzy inteligentne, humanoidalne rasy: praworządnych zaś litościwych Deva, mrocznych zaś zdradliwych Asura natomiast neutralnych, silnie związanych zz sukcesemz powodzeniempomyślnie naturą Gaia.  Ci ostatni pierwotnie stanowili rdzenną populację planety, zz sukcesemz powodzeniempomyślnie czasem jednak bogowie Kreacji zaś Destrukcji zaludnili glob pozostałymi dwoma rasami, zapewniając światu równowagę, owocującą długotrwałym pokojem natomiast wzajemną koegzystencją dobra zaś zła.  Sielanka nie trwała jednak długo a potem– lud Gaia zrodził bowiem potężnego osobnika zwanego Wiedźmiarzem a potem(The Witch)a potem, którego moc zaś plany na przyszłość rosła proporcjonalnie na tempie niemal wykładniczym. a potem Czarnoksiężnik zdołał przekonać znaczną część swego narodu po zjednoczenia także wobec jego przywództwem, pragnąc podporządkować sobie wszystkie istoty mocne.  

Gdy także łatwo możemy domyślać, pozostałe rasy nie zdecydowały także poddać bez walki zaś stawiły czynny opór przeciwko dążeniom złowrogiego maga.  Tylko dzięki współpracy osobników wszystkich trzech nacji udało także ostatecznie złapać Wiedźmiarza zaś spalić go toczka w toczkę w popiół, co teoretycznie gwarantowało światu względny spokój.  Stan taki utrzymuje także po dziś, choć na dalekich zakątków świata zaczynają chodzić słuchy o domniemanym powrocie potężnego Gaia, wraz zz sukcesemz powodzeniempomyślnie jego pokonaną przed laty armią. .


 Każda rasa przedkłada graczom trzy wyspecjalizowane galanterii a potem– wojownika,a potem maga zaś summonera. a potem Przedstawiciel każdej nacji zaczyna co zgodność z rzeczywistością od czasu profesji startowej, szybko jednak (do osiągnięciu dziesiątego poziomu doświadczenia) musi zadeklarować swoje upodobania zaś umiejętnie pokierować swoją rappelzową karierą.  Pokojowi osobnicy Deva zaczynają od roli przewodnika (Guide, wyposażony w prosty czar leczący zaś skill do walki), zz sukcesemz powodzeniempomyślnie czasem przeobrażając się w Świętego Wojownika (Holy Warrior, twardy tank, zz sukcesemz powodzeniempomyślnie olbrzymią obroną, mocną tarczą, paletą wspomagających zdolności oraz skillami do kontroli aggro), Kleryka (Cleric, najsilniejszy mag wspierający zaś leczący w grze) lub Hodowcę (Breeder, polegający głównie w szybkim przywoływaniu stworków zaś utrzymywaniu ich przy życiu za pomocą defensywnych buffów).  

 Asura  raczej rasą samotników, ich podstawowy Stepper posiada biegłość w sztuce uników zaś ataków zz sukcesemz powodzeniempomyślnie zaskoczenia, następnie ewoluuje w Podróżnika (Strider, typowy ofensywny łotr-zabójca, atakuje szybko zaś śmiertelnie niebezpiecznie, w pierwszym rzędzie za pomocą kusz lub tandemu sztyletów), Mrocznego Maga (Dark Magician, specjalizujący się w masowym mordowaniu zaś osłabianiu przeciwników za pomocą czarnej magii) lub w Przywoływacza (Summoner, powszechnie uważany za najsilniejszą klasę w grze pod względem gry solo  potrafi znacząco podnosić zdolności ofensywne swych podopiecznych zaś dzięki nim oczyszczać całe podziemia bez pomocy zz sukcesemz powodzeniempomyślnie zewnątrz).  Wreszcie, nowicjusze ludu Gaia zaczynają od skromnego łotrzyka (Rogue), który po odpowiednim treningu może przybrać kształt Wojownika (Fighter, nieco słabszy tank od Holy Warriora rasy Deva, na to samo posiadający większe zdolności ofensywne), Kahunę (będący niejako profesją pośrednią między magiem zaś wojownikiem, angażujący się aktywnie na bezpośrednią walkę, ale opierający się na licznych czarach zaś zdolnościach wspierających  pod tym względem może stawać na szranki nawet zz sukcesemz powodzeniempomyślnie Klerykiem Deva) oraz znajomo brzmiącego Spell-Singera (wszechstronny Summoner, potrafiący silnie wspierać swoje pety, ale zaś dysponujący sporą gamą uniwersalnych zdolności drużynowych).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz