środa, 30 lipca 2014

Ocal miasto Neverwinter!

Ocal miasto Neverwinter!


 Gra toczy także w realiach wykreowanego w potrzeby papierowego oryginału uniwersum Forgotten Realms, a konkretnie w okolicach tytułowego miasta Neverwinter.  Akcja rozpoczyna także sto lat do tym, gdy magiczna plaga kompletnie przeobraziła identyczny kontynent.  Do dawnych imperiach pozostały dopiero wspomnienia, większość miast legła na gruzach, zawdzięczamy ich ruiny objęły we władanie hordy monstrów różnego rodzaju.  Jedną zz sukcesemz powodzeniempomyślnie niewielu ocalałych metropolii było Neverwinter, które kataklizm przetrwało jakby bezpiecznie.  

Bezpieczeństwo mieszkańców był 75 lat,  po dnia burzy pobliskiego wulkanu.  Wydarzenie to zdewastowało całe miasto, zawdzięczamy na jednej zz sukcesemz powodzeniempomyślnie jego dzielnic pękła ziemia, tworząc szczelinę, zz sukcesemz powodzeniempomyślnie której zaczęły wypełzać mroczne istoty.  Co gorsza, wykorzystując całe nieład, wewnątrz mury przekradły także się także bardziej pospolite maszkary pokroju koboldów.  Na momencie rozpoczęcia gry sytuacja na Neverwinter uległa już częściowej poprawie ze względu na interwencji Lorda Neverember zz sukcesemz powodzeniempomyślnie Waterdeep.   

Przybył on po metropolii zz sukcesemz powodzeniempomyślnie licznymi oddziałami, zaprowadził na części dzielnic porządek, a następnie mianował także Lordem Protektorem miasta.  W tej chwili wzywa wszystkich poszukiwaczy przygód zaś bohaterów, aby pomogli mu odbudować dawną świetność Neverwinter, mając nadzieję, że do dokonaniu tego uda mu także zdobyć koronę.  Straszne siły spiskują niemniej, aby przekreślić jego programy.
 Neverwinter wcale nie oferuje jednego dużego wirtualnego świata zaś zamiast tego gra stanowi mieszankę elementów MMO zaś bardziej tradycyjnego sieciowego action-RPG nastawionego w kooperację.  Bezpieczne obszary miasta jest terenami otwartymi na rzecz jakichkolwiek.  Znajdziemy tu m.in.  Siedziby gildii, składy zaś banki, zawdzięczamy do ulicach biegają setki graczy.  Oraz tegoż peregrynacji jest instancjonowane.  Konkretne obowiązki przypominają te popularne zz sukcesemz powodzeniempomyślnie tradycyjnych tytułów RPG.   na nich rywalizacja, zwiedzanie rozległych lokacji, misje poboczne natomiast rozbudowana fabuła.  

 Grupy zawsze liczyć muszą po pięciu bohaterów zaś jeżeli brakuje żywych ludzi po obsadzenia wszystkich ról, to brakujące miejsca zajmuje sztuczna inteligencja.  Tworząc swoje postacie gracze wybierają spośród pięciu klas formie (Wojownik, Czarodziej, Łotrzyk, Kleryk zaś Łowca) natomiast klasycznych na rzecz gatunku fantasy ras, takich jak ludzie, elfy czy krasnolody.  Autorzy zadbali też na bardzo rozbudowany system kreacji wyglądu, ze względu na czemu wszelki czasami stworzyć swoje wirtualne alter ego według własnego uznania.  Mechanikę walki oparto w zasadach papierowego pierwowzoru, więc kluczową potęgę odgrywają statystyki zaś umiejętności formie.  Jednocześnie jednak po starć wprowadzono wyraźne elementy zręcznościowe, więc trochę także natrudzimy przy manewrowaniu w polu bitwy zaś nie znajdziemy tu opcji automatycznego ataku.  Zamiast tego każdy cios zaś zaklęcie trzeba odpalić ręcznie, a po przeżycia wymagane  wykonywanie szybkich uników natomiast szukanie pozycji dającej taktyczną przewagę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz